Garancia
Kedves Érdeklődő!
Vélhetően még nem beszéltünk, ennek ellenére úgy gondolom, hogy Ön legalább 25-30 éven keresztül szeretné élvezni a nálunk vásárolt WPC burkolatot. Tudom azt is, hogy a család, barátok, de magunk előtt is rettenetesen kínos, ha egy újdonságnak számító terméket megvásárlunk, majd egy hónap múlva tönkremegy.Engem, a lesajnáló tekintetekkel és a „megmondtam én…” kijelentéssekkel sírba tudnak vinni.Szerintem ezzel Ön sincsen másképp!
Ezért…
…amennyiben Ön megtisztel bennünket azzal, hogy nálunk szerzi be a vágyott WPC burkolatot, akkor én a következőket vállalom:A termék korhadása, rothadása, rozsdásodásas, penészedése, gombásodása, de akár vetemedése esetén
- a „Klasszikus bordázott burkolatra” 12 év,
- a „Famintázatú prémium burkolatra” (Hollywood teraszburkolat) 20 év,
- továbbá a „Csináld magad burkolatra” 5 év
GONDOZÁSMENTESSÉGI GARANCIÁT VÁLLALOK!
- A garancia érvényesítésekor nagyon fontos szerepet fog játszani a termék szállítása, a beszerelésig történő otthoni tárolása és a szakszerű beszerelése. Például, ha egy burkolatot a Tisztelt Vásárló önállóan szállít haza, az ezidő alatt keletkezett károkért nem tudunk garanciát vállalni, mint a nem megfelelő otthoni tárolásért sem. A beszerelés szintén kritikus pont a termék élethossza szempontjából, például ha közvetlenül a csupasz földön, vagy az aljzatbetonon helyezi el, kihagyva az alátámasztó párnafát, akkor értelemszerűen a garanciális igényét indokolatlannak gondolom.
- (Megjegyzem, hogy vásárláskor minden vásárlót precíz beszerelési útmutatóval látunk el, de ide teszek egy videót is:)
- Tudni kell továbbá, hogy a végleges helyére beszerelt, intenzív napsütésnek kitett WPC termék, az első három hónapban egy árnyalatnyit veszít a színéből, ezt követően már változatlan marad. Ez minden WPC sajátossága, nem csak a WPC GURU termékeké, ezzel mindenképpen számolni kell, ez nem garanciális káresemény.
A garanciális igény érvényesítésének folyamata:
- Lépés: megkérjük a Tisztelt Vásárlót, hogy a meghibásodott terméket, a beszerelt állapotában fotózza le telefonjával, majd küldje el az oldal alján található e-mail címünkre.
- Lépés: egy munkanapon belül felvesszük vele a kapcsolatot időpontegyeztetés miatt, és a kivitelezőnkkel együtt a helyszínen felmérjük a kárt. Természetesen a kiszállásunk költsége kizárólag minket terhel!
- Lépés: Amennyiben jogos a reklamáció, úgy 15 munkanapon belül, a Tisztelt Vásárló igénye szerint VISSZAFIZETJÜK a meghibásodott anyag árát vagy INGYEN kicseréljük a meghibásodott darabot.
Rozman Zsolt
ügyvezető